Osiągi
Cult style (cultstyle, cult) Tuning "kultowych" aut z wykorzystaniem akcesorii z epoki auta, w przypadku golfa mk1/mk2 będą to na pewno koła BBS RS, bagażniki dachowe, chromowane uszczelki drzwi, zderzaki z chromem, klamki, wszystko oryginalne pochodzące z danego modelu auta. Obowiązkowe jest także duże obniżenie auta, 80 lub nawet więcej milimetrów ;) Najlepiej za pomocą gwintowanego zawieszenia.
German style
German style (styl niemiecki) Najbardziej popularny wśród fanów niemieckich auta, najprościej scharakteryzować go można za pomocą kilku słów: nisko, szeroko, twardo, czysto. Co oznacza ni mniej, ni więcej: niskie zawieszenie jak w przypadku cult, szerokie koła, najlepiej z dużym rantem (8-10", np.BBS RS 9x15", Steffan Cup 9x14"), twardo - czyli gwintowanie zawieszenie skręcone do granic możliwości, czysto - czyli bez zbędnych emblematów, często też klamek, lusterek i wszystkiego co się znajduje na karoserii (antena, boczny kierunek, tylna wycieraczka, spryskiwacz...).
Rost Style
Rost style (rdza) Czyli auto bez lakieru, bez podkładu... goła blacha potraktowana odpowiednimi specyfikami dzięki którym blacha nabiera rdzawej barwy, koroduje, całe elementy pokrywają się rdzą. Obowiązkowo wszystko emblematy, różne gadżety z epoki, niskie zawieszenie.
Rat
Rat (szczur) Styl tuningowy żywcem z USA... auta są przeważnie stylizowane na mocno zaniedbane, w podkładzie, matowym kolorze, także z różnymi ciekawy emblematami (także naklejki rat-stylz), brakami np. klamki, kierunku, obrysówki, obitymi drzwiami itp. Obowiązkowo ciekawe, wyszukane koła z epoki, także niskie zawieszenie.